11 november 2009

Avklarat

Ligger i sängen och kikar på lite dag-tv, jag och Mini. Känner små buffar där inne ifrån. Mys. Inte mycket som är vettigt. funderar på om jag ska ta mig ett glas nyponsoppa. Har kikat till de små liven som ligger och goar sig ute i vardagsrummet. Katter har bara massa mys för sig. På nätterna dock - har dom bara en massa underligheter för sig, sen hårar dom extremt. Tur att vi bara har dom till låns ett tag. Jag hinner ledsna 1 och 2 gånger.

Har i alla fall funderat ut middagen, som blir en god redd grönssaksoppa med nybakat bröd. Yummi. Har städat upp här hemma, fixat i badrummet - så nu återstår bara att tvätta vilket görs ikväll. Är nöjd att jag tog tag i kläderna som låg på bänken i sovrummet, nu syns ju faktisk lampan, ljusstakarna och Mini´s första plagg.

Inga kommentarer: