22 november 2009

Massor av saker på lite tid.

Nu är även denna vecka över. Tiden går så extremt fort just nu. Fredagen blev kanon, lunch på Pause med fina Hanna. Vi satt och pratade i nästan 2h. Sen kikade förbi på vårat f.d arbete och myste lite med Angelica innan vi gick och shoppade. För min del blev det ett par svarta mamma-byxor, en grå topp med markerade axlar och en body scrub från Bodyshop. Efter det fick jag skjuts till jobbet, där det blev 17-00.

Helgens bestyr blev; lunch på stan med sambo och sen åkte vi och la en beställning på 2010 års modell av Teutonia Spirit S3 i färgen brun, och en liggdel i brunt med grön inner del. Bara åkpåse och lite annat som kommer köpas in senare. Sen åkte jag på jobbet. Idag är det min lediga dag och då ska jag tvätta och ta det lugnt. Sen ska vi nog åka o handla lite. Ikväll blir det nya Wallander och Up. Mys.

Imorgon ska jag försöka städa upp lite här hemma, sortera kläder och börja packa ner mer saker. På kvällen ska vi hem till finaste Angelica som bjuder på middag. Vi har dock utökat så nu hänger även Hanna med på våra middagar. Hanna jobbade innan mig på vårat jobb så nu kan vi skvallra ännu mer. Härligt.

Inga kommentarer: