03 juli 2010

Surt sa räven


Dagen är snart över. Jag är slut. Charlie är slut och Fästis är på partaj. Vissa har de bra. I dag har vår lilla go knul varit på dåligt humör. Sovit dåligt på morgonen. Var vaken i över 4 timmar innan han somnade i 45min. Vi var ju ute på Expon en sväng och ja de var väl ganska så bra tidsfördriv men som sagt med en son som var övertrött och små kinkig så vart ju de hela mindre skoj, tyckte så synd om honom som aldrig hittade ron att somna. Var ju gör varmt dessutom och de gjorde ju inte saken bättre. Men när vi tog vårt pick o pack och drog ner på stan istället så var Charlie ganska så utvilad så då gick de bättre. Så där spatserade vi i nån timme innan Fästis hämtade upp oss, då åkte vi och köpte oss lite Ben and Jerrys och mös ner oss ute på balkongen. Charlie sov i 2 timmar när vi kom hem och nu sover han igen. Så nu är ordningen återställd igen.

4 kommentarer:

Meya och Frank sa...

Jag älskar min bugaboo men den känns liksom lite ömtålig. Eftersom jag vill vandra i skogen och lite off road ;) så vill jg helt enkelt ha en grövre vagn. Får se vad det blir... ska kolla vidare i veckan :D

sara - mamma till wilda sa...

Den där sömnen är A och O. Funkar inte den är det kört

Finni - Elliotts morsa sa...

Tack detsamma :D

Tova sa...

Men oj, 3000 mindre? Lät ju som ett riktigt kap, de vagnarna är ju inte de billigaste annars :P

Jodå, visst rullar tillvaron på, är en underbar tid just nu tycker jag. Fast det jar jag iofs sagt hela tiden de senaste månaderna, känns som allt är lyx jämfört med i början ;) Hoppas allt är bra med er också?