25 juli 2010

Första natten

Åh äntligen hemma. Vi har som sagt haft underbara dagar i Stockholm - men de är alltid skönt att komma hem. I går fick jag för första gången sova ut, på riktigt och första natten utan min älskade go knul. Jag var nämligen ute med tjejerna. En het underbar kväll med prat, mat och rosa skumpa. Det var en magisk kväll, som slutade med att jag gick hem från Stråket vid 00 och gick och la mig hemma hos Therese och vaknade kl 12. Så jävla skönt, så värt de! Charlie hade de super med pappa och skötte sig så bra så. Var med tjejerna fram till 16 tiden, vi bakis hängde, åt Pizza på Hoggar´s, drack Latte på Tages och chillade i soffan hos Thess. Sen kom mina killar och hämtade mig, som jag hade saknat dom! Nu sover hjärtat för natten och vi ska mysa framför tvn. På åters!

1 kommentar:

Anonym sa...

Spännande med första natten!