14 juli 2010

10.07.14


Onsdag. Fick sova ut i natt, 12h - så behövligt. Har gått på nålar de senaste dagarna. Sömnen är så jäkla viktig för att man ska orka med mammalivet. Hm.. 5 dagar kvar tills R går på semester och vi åker ner till Stockholm för 1 veckas mys. Sen blir de 1 vecka hemma med Yran, stråket och massa upptåg och sen far vi upp till Skellefteå för att vara där i 1 vecka.

Annars - i dag har vi varit ute på långpromenad jag och Charlie - han verkar gilla vagnen än så länge. Sov i 2 timmar och de var länge sen han sov så länge i vagnen. Sen gick vi hem till mormor och fikade och myste lite med henne innan vi gick hem igen. Han var väldigt nöjd hela tiden i vagnen vilket känns skönt. Nu ska jag invänta R som bör komma hem snart, då blir de middag, städa och mysa. I morgon ska Charlie få träffa sin faster och kusiner som har kommit upp från Skellefteå. De är väl de som händer just nu.

4 kommentarer:

Sandra sa...

Ja jag helammar. Han har gått upp sakta hela tiden, kvittar vad jag gör. Jag ammar dessutom ofta, för det mesta 1 gång i timmen (när han är vaken) Han äter länge också. Så han blir väl bara en lång och smal kille helt enkelt :P

Enligt min BVC så skulle man inte ge messmör, hm alla säger olika :P

carro sa...

När ni åker till sthlm kan ni inte komma förbi hos mig och Casper över en dag då? Skulle vara så mysigt att ses! <3

Frida - Mamma till Haylie sa...

Tack desamma! :) Stämde måtten på dina flaskor?

Tova sa...

12 timmar... åh vilken dröm!! Jag har nog vant mig vid den konstanta tröttheten dock, man minns ju knappt hur det känns att vara utvilad längre ;)