15 juli 2010

Detaljer


Detaljer i vardagen. Hittade igen alla min armband. Tog av mig dom innan förlossningen. Känns som att jag är på G. Guldarmbanden som skymtar är från min farmor, silver armbanden är från min mamma och de svarta är från Snö. De turkosa är från en gammal elev. Naglarna är målade i en latte/ljusbeige färg och dagens klädsel är blommig och jeans.

Ska strax i väg på middag. Challe mår bra, trött som bara den efter att ha hållit igång hela natten. Han sover pre-middag nu. Go knulen!

4 kommentarer:

Maddy sa...

Hoppas du får lite sömn inatt:) När går fästis på semester?Såg att ni skulle till Sthlm?MIna hemtrakter^^ Roligt!

sara - mamma till wilda sa...

Skitsnygga armband

19åriga fru Sofia - nu även mamma sa...

åh, inte mycket sömn igår natt då med andra ord? =)

Sv: ja absolut, man känner själv bäst vad bebisen vill och kan :) Är Charlie nöjd i sittvagnen?
kram!

Frida - Mamma till Haylie sa...

Just nu vikarier jag på ett äldreboende sen några år tillbaka. När jag har bestämt mig för vad jag vill plugga vidare till så tänkte jag dock prova på att vara personlig assistent när det finns tid :) Ser så slött ut att gå och putta en rullstol ute i solen hela dagarna ;)

Vad jobbar du själv med?