09 december 2009

Underbar dag

Sitter här i sängen och har nyss njutit av en kopp hallon/blåbärs te. Nu ska jag fixa mig och föra över lite pengar till kontot - idag ska de handlas julklappar. Men innan ska jag åka o jobba. Efter shoppingen åker jag hem till Maria där jag och Angelica ska få avnjuta en 2-rätters samt julpyssel och en massa skvaller. En underbar onsdag helt enkelt.

Imorgon ska jag hinna packa lite lådor och sen jobba på kvällen. Samma sak på fredag. Men i helgen är jag ledig. Men även fast jag/vi är de så ska mycket hinnas med. På lördag dag ska vi åka och äta julbord med svärisarna - sen ska vi nog försöka packa så mycket som möjligt. Söndag ska vi börja flytta med hjälp av brors starka armar och även hinna fira plastfarmor som fyller år. Hoppas vi hinner flytta sängarna - så man kan sova i nya lägenheten - jag vill pyssla och göra fint. Men får se om spishällen är i satt och lite annat. Snart blir det till att åka på Ikea igen.. Men nu ser jag framemot de igen :)

Inga kommentarer: