16 december 2009

Onsdag


Onsdag redan. Idag är det jobbet som gäller i några timmar innan vi ska till familjegruppen. Efter det ska jag åka ner och möta upp tjejerna för en middag och fika på Pause. Så idag har både jag och sambon ledigt från renoveringen och lägenheten. Vi hann dock skruva upp vårat nya badrumskåp, vägglyktor och målat matbordet. Nu är det golvlister, spishäll och sen är det bara ta flyttlasset och börja.

Hinner inte med så mycket mer just nu, packar på dagarna här hemma och fixar i lägenheten på kvällarna. Somnar sent för kikar på CSI och Law and Order innan jag somnar. Det gillar Mini, för då rör de sig och har sig. Det bästa är att jag sover hela nätter - så behöver inte gå upp än på nätterna vilket förenklar de hela med sömnen. Har ju gått in i V26 nu och bara 2 dagar kvar tills "100-dagars". Känns hur bar som helst.

Imorgon hade jag tänkt åka ner och handla julklappar - men såg att de skulle bli 22 minus! Då känns det ju inte aktuellt. Men får se hur jag känner imorgon. För orkar inte handla i sista minuten - folk är ju som mest desperata då och de har jag inte luts med.

Inga kommentarer: