15 december 2009

Tisdag

Hm.. egentligen borde jag börja packa ner allt i köket. Men ändå så sitter jag här i sängen. Är super sugen på att åka ner på stan, se lite folk. Men nej, måste vara lite organiserad nu. Igår hann jag med hela klädkammaren, så nu är det bara till att packa ner köksredskap, porslin och lite stora prydnadsaker. Sen har vi bara möblerna, våra kläder och förrådet. Men förrådet kan vi ta senare.

Ikväll ska jag fortsätta med köksbordet, blir super bra. Vi var och tittade på soffa igen och då såg vi ett identiskt runt matbord för 7000kr.. vårt kommer gå på en hundring för färgen och 12h slipning. Ibland är de tur att man är förnuftig. Vi har lite möbler kvar att inhandla - men de får vi ta i Januari. Sen ska det vara färdigt med möbler och renovering - förutom badrummet där vi ska ta bort badkaret, handfat, toan och byta ut. Men de görs innan slutet av Mars.

Annars så mår jag bra - tröttare än vanligt igen men någorlunda pigg och "fräsch" orkar en hel del ännu. Mini sparkar på och verkar må bra. Imorgon ska vi på första familjegrupps träffen, ska bli intressant. Ska fota lite om jag hinner. Ska verkligen lägga upp mer bilder sen är vi har flyttat - så bloggen blir mer intressant.

Inga kommentarer: