28 december 2009

Ny vecka, nya tag


Precis kommit in från kylan och stan. Idag har vi haft det riktigt kallt. Idag åkte vi i väg och köpte soffan som vi har kikat på nu i 2 månaders tid. Så nu sitter R och skruvar ihop den medans jag sitter här och skriver :) ibland har man tur.

Sen åkte jag ner på stan för att ta en fika med min äldsta vän som är hemma från Umeå i några dagar - blev en 2 timmars på TeHuset. Som vanligt, vi spenderade hela gymnasiet där. Han även med att shoppa lite på reorna. Blev en super fin vit tunika, en kjol och en kofta. Plus lite nya nagellack. Ska nog göra lite fransk manikyr ikväll, nu när man har så långa och starka naglar. Alltid kul att träffa på massa människor som man inte har sett på ett tag. Men samtidigt 'är det alldeles för mycket folk ute just nu, jag blir mest less när jag går på stan. Ikväll ska vi iväg och fika hos pappa och förhoppningsvis hämta upp Lilly och bjuda på lite te och visa lägenheten.

Bilder kommer upp snart, för jag har hämtat hem kameran. At last.

Inga kommentarer: