02 december 2009

Onsdag


Ska i väg och arbeta snart, så hinner inte med så mycket bloggande idag. Igår vart det lång dag hos min styvpappa, vi åt lunch och fikade och skrattade en massa. Hans sambo och jag - mobbade han lite extra :) sen åkte jag hem och fick middag av R sen åkte vi till lägenheten - där de la på våran bänkskiva och diskhon och fronten till diskmaskinen. Så nu börjar vi närma oss något som man kan kalla kök. Sen hade vi fått klinkers i hallen med golvärme. Men tapetseraren har varit sjuk så han har inte hunnit börjat med tapeter eller målning av tak, lister m.m. Men hoppas på att han är frisk nu.

Ska hinna ta några kort på bebismagen. Mini sparkar på för fullt nu. Känns både mysigt, konstigt och ibland obehagligt. Som det ska vara att vara gravid.. :). Ska försöka hämta ut mina paket som kommit med posten, ska även försöka ta kort på mina fynd. Har ju införskaffat mig naturlig och ekologisk jojobaolja som min fina Angelica rekommenderar starkt, som är både bra för mig och Mini där inne i magen. Sen väntar jag på lite bebis-saker som ska komma med posten. Bara de allra nödvändigaste i klädväg och så - tänket utifall att man får extrema foglossningar eller något annat som gör att man inte orkar mer än att ligga i sängen.

2 kommentarer:

Anna sa...

Skönt när det blir klart med allt! Vi har haft så vi med - men nu äntligen är vi klar med våran renovering.

Härligt med sparkar :)

Angelica sa...

Vad mysigt det låter :) Härligt att höra om jojoban, den är verkligen superbra till allt möjligt och det är bara att hojta till om du undrar nått om den. Längtar till nästa tjejkväll när den nu blir, och såklart också efter det lilla pyret i magen, vi ska ha så kul mini och jag :) Kram kram