02 december 2009

Mage


Så nu är det lite nya kort i alla fall. V.23+2 Togs med Mac´ens PhotoBooth. Kul med självutlösaren, man kan få till lite annorlunda vinklar. Magen är fortfarande ganska så liten och behaglig. Så jag är förhållandes vis ganska smidig och orkar fortfarande en hel del. Vilket känns jätte skönt, att kunna gå "normalt" (inte böka sig fram) är ett stort plus. Ska till Bm på tisdag för att mäta SF måttet, hoppas på att jag ligger till bra. Har gått ner 1 kg, vilket känns super konstigt - för har ätit en del onyttigheter :D bara för att jag tyckte att jag var värd de när jag såg att jag inte hade gått upp så mycket när jag vägde mig hemma för 4 veckor sen, men när jag ställde mig på vågen hade jag som sagt gått ner 1 kilo av mina 4 som jag har lagt på mig hittills.

Dock kommer väl megamagen snart och då blir jag stor som ett hus. . och får äta upp att jag har haft en väldigt behaglig graviditet. Det tror jag stenhårt på :)

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Tack detsamma:) Snart kommer den växa snabbt! Min gjorde i alla fall det. Lycka till du med!
Kram

Linda sa...

När var det ni skulle få flytta in?
Vi ska tapetsera på lördag, ska lägga upp bilder på bloggen när det är klart :)