07 december 2009

Avlsut på dagen


Hemkommen från restaurang, svärisar och nya lägenheten. Blev middag på ett Kinaplace, sen åkte vi pch fikade hos svärisarna - nybakat och å så gott. Sen till lägenheten - å så fint vi kommer få de. Vi har världens duktigaste tapetserare. 2 rum och en av hallarna är klar. Köket har snart allt kakel så bara spishällen och kåpan kvar och handtagen (vi har skyddspapper på bänkskivan). På söndag ska vi flytta möbler, längtar!

Jackan vart jag super nöjd med som vi hämtade ut. Dock inget kort, ska nog ta imorgon. Mina oljor har kommit också så nu ska jag ta ett bad och sen smörja in mig med dessa sen lägga mig i våran ny bäddade säng. Så nu säger jag god natt.

1 kommentar:

therese sa...

Hejhej:) Kul att du kikade in, och roligt att vi har bf nästan samtidigt! lär nog kika in igen och se hur det går :)