15 oktober 2009

Mitt på dagen

Vaknade för en stund sen. Sitter här i min säng och tog ett litet kort från min PhotoBooth. Ser ganska så sliten ut, men slutade ett i natt. Så idag är jag trött. Mitt hår växer som ogräs just nu. Så ser ut lite ut som ett Troll. Gårdags kvällen flöt på bra med mycket skratt och stoj. Idag ska jag ligga i sängen ett bra tag och bara vila innan jag åker ner på stan och hem till Angelica för en brädspelskväll med tända ljus och massa skratt med henne och Maria.

Imorgon har jag ett möte vid 10.30 och sen ska jag hem och vila innan jag ska jobba 17-03. Trötter kommer jag vara på lördag morgon då jag ska upp i ottan och jobba, men som tur är det bara dag-jobb på lör-sön. Så det funkar fin fint för mig. I veckan som kommer hade jag tänkt hälsat på en av mina vänner, men nu känns det inte så aktuellt. Så jag ska börja packa och fixa här hemma. Även fixa mitt legg, titta på tapeter m.m

1 kommentar:

Angelica sa...

Ska du ha tända ljus också? De va det värsta. Tar du med dig nåt kul spel? Jag äger typ 2 :p Puss