19 oktober 2009

Helgen som varit

Haft en fullspäckad helg med arbete. Så idag är jag både mör och trött. Nu har denna vecka gått väldigt fort genom att jag jobbade en hel del. Så nu är det måndag igen och idag ska jag plocka här hemma och bara ta det lugnt, träna om jag orkar. Sen ska vi väl kika på kök igen, massor som ska göras och köpas. Så kul, allt från knoppar, till spishäll, luckor och lådtillägg, kakel och ljus. Sen är det tapeter som ska väljas, så jag, Maria och Angelica tänkte åka någon dag och kika. Så nu har vi massor att göra fram till jul. 1/11 får vi lägenheten och då är det bara att börja renovera. Här hemma ska jag börja packa ner kläder, handdukar, sängkläder m.m

Imorgon ska jag jobba på dagen, resterande vecka vet jag inte vad som händer. Fixa lite papper, kola upp en massa grejer. Till helgen blir det en tripp till Ikea tror vi, bara för att. Nästa vecka blir de middag på Mikado, Middag hemma hos mig för tjejerna och massa annat mys. Längtar.

Inga kommentarer: