21 oktober 2009

Saker som

Dagen i korthet: Frukost, ansiktsmask med kola lukt och värmeeffekt, bad med jordgubbsdoft och god bok. Hårinpackning, insmörjning med cocosolja. Lunch bestående av flingor. Somnade sen i 3 timmar. Nu pigg och utvilad, kikar lite på tv innan maten ska göras. Idag blir det ris, kyckling och currysås samt en god sallad. Mums. Bara till mig för sambon ska hem till sina föräldrar, något jag inte hade lust med ikväll och när jag inte är inställd då är de ingen idé.

Kom och tänka på ensak när jag pratade med en god vän på msn. Hade ju tänkt ut och resa i höst till mina vänner, men inte blivit av. Varför? Kan man nu undra. Jo, just nu går jobbet först för vill ha en fin peng senare när jag får FP. Plus har lite kvar med ams att göra, är ju med för att just få en bra FP. Men efter december ska jag åka o hälsa på hos vännerna. Sen när vi har köpt större kan vi ha männsikor sovandes hos oss, vilket är super. Så Carro har redan bjudit in sig till våren :) sen kommer de nog fler.

I Nowember ska jag och R åka på en weekend bara vi två. Ska bli så mysigt och välbehövligt. Så det ser jag framemot mitt i vårat renoveringskaos. Mys mys.

1 kommentar:

Linda sa...

Det är så skönt när man har sin egentid. Skulle gärna ha velat bytt min dag mot din! :)