28 oktober 2009

Onsdag med fina vänner

Gårdagen vart faktiskt inte så tråkig som jag hade tänkt mig. Men vaknade av att jag har fått värdens rethosta och ont i huvudet. Men åkte ner på stan för att strosa med mamma. Vart lite shopping, köpte min första sak till den lilla saken. Var tvungen kunde inte motstå. Så söt. Sen blev det mest saker som behövdes, som underkläder, smink, klänning till imorgon, strumpbyxor, t-shirt. Kom lindrigt undan för allt var på rea, gött. Sen fikade vi och sen åkte vi hem i rusket.

Senare åkte vi och storhandlade till middagen ikväll som jag ska ha för mina tjejer. Blir en färskpasta med skogsvampsås och en nutellakaka - kör på Italiensk meny. Blir mycket skratt och prat ikväll som vanligt - mys! Ser så fram emot kvällen.

1 kommentar:

Sandra sa...

vad mysigt det låter!god middagsmat också. jag är nyfiken på vad du köpte för liten sak. =D när får man veta mer i bloggen? haha.