05 oktober 2009

Måndag

Sitter så här på kvällens sista timmar innan natten slår till. Funderar lite om allmänna ting, tankar kring både livet, jobbet, framtiden och massor av annat. Samtidigt som jag tittar upp då och då och ser tvn ljus samt hör R´s skratt. Livet är ju ganska bra.

Idag har jag legat hemma och varit sjuk, ont i halsen, ont i huvudet, trött och allmänt sliten. SÅ imorgon hoppas jag på att jag känner mig piggare. På torsdag ska jag till Maria på middag, vi har ju de som en liten tradition jag, Maria och Angelica. Så nästa månad är det min tur att ha middagen hos mig/oss. Jätte kul.

Igår jobbade jag från 08-15 sen åkte vi och hälsade på både mamma och pappa innan vi åt på Kina med Therese och Nina. Så en mysig söndag blev de.

Imorgon ska jag inspireras till bättre bloggande. Kanske lite kort på vårt ny inredda vardagsrum samt hall. Måst eju ha något att göra innan vi hittar våran lägenhet.

2 kommentarer:

Angelica sa...

Kommer bli så mysigt med middag på torsdag, längtar :) Kramar

Sophie sa...

Mm, verkligen :)