20 oktober 2009

Tisdag


Tisdag, vaknade runt åtta tiden. Ätit lite frulle och ska strax fixa mig klar inför jobbet som stundar. Ikväll blir det lugnt för våran del. Övrigt i veckan har jag ingen koll på, hoppas på något spännande eller så. Ska väl iofs börja packa så man får bort lite saker här hemma som kan ställas in i förrådet. Sortera lite viktiga papper och lägga bort bör jag kanske även göra. Hm... verkar som att det blir något att göra ändå i veckan. Funderar på om jag ska börja lägga mig tidigare så jag kan kliva upp vid 7 varje dag. Var alltid super pigg förut på morgonen men nu är jag små seg. Förmodligen beror de på kylan, kroppen och att jag lägger mig för sent ;). Så går nog att lösa. Förstår inte de som klagar av att kliva upp tidigt, då får ju så mycket mer gjort på dagen och behöver ju bara somna en timme tidigare än vanligt. Lätt som en plätt :).

1 kommentar:

Carro sa...

Tror även att det är lite annat som oxå gör att du känner dig mer trött än vanligt gumman =) Hoppas att allt e bra annars? kram