13 oktober 2009

Något att fördriva tiden med

Ändrade planer för veckan. Härligt. Idag blir det mys med Andrea, ska även hämta mina nya brillor. Imorgon blir det jobb, Torsdag spelkväll med tjejerna. Fredag, lördag, söndag jobbar jag. Så nu har jag fått ett fullspäckat schema. Vilket jag älskar. Träffa vänner samt jobba en massa. Kanon.

Igår han jag med en del med, fixade i köket, gick på promenad, umgicks med mamma, åkte och köpte ny dator till henne. Så nu är jag sugen på att köpa en mini-pc att komplimentera till min egen Mac, när man ska åka långt bort m.m. Sen gjorde jag en god middag till oss och sen åkte vi hem till mamma och fikade. Så dagen innehöll en hel del.

Nu ska jag äta klart min frulle, snabbstäda här hemma och sen åka ner på stan för att hämta glasögonen. Sen möta upp Andrea och köra tjejmys med te och samtal.

Inga kommentarer: