29 december 2011

Nytt år i en annan del av Europa.

Satc i bakgrunden och resväskan över ful med kläder. Hur ska detta sluta!? Lite resfeber - ja! Saknad av min son - JA JA JA JA. Gud hur ska detta gå 4 dagar utan min lilla skit. Men jag har pussats och myst extra mycket med honom idag och för första gången sen han var liten somnade han på min mage och sov där i 2,5h medans jag kikade på The Queen. Underbart.

I morgon kl 08.00 sätter vi oss i bilen, hämta upp Thess och sen åka til flygplatsen. Mina älskade garbbar hänger så klart med ända fram tills flyget går. Sen blir de 2 timmar på Arlanda innan vi åker först till Holland och sen Prag! Lovely. Vi bor på 5 stjärnigt lyxhotel i en svit för 6 personer. Mitt i Prags hjärta. Hur underbart som helst. Njuta till max ska jag. Blir inget bloggande på resan - men väl efteråt. Älskar nya bloggappen - så smidigt att blogga numera!

Ha en underbar nyårshelg och gott nytt år på er!



Inga kommentarer: