07 december 2011

Gårdagen och tankar om media

Gårdagens bestyr blev att "scrapbooka" fram 25 st julkort. De blev så klart jätte bra, tacke vare fina Maria. Vi ät middag och fikade saffrans biscotti dessutom. En underbar kväll helt enkelt. Resultat får ni se när dom är skickade!

I dag bör jag klockan ett, så jag hinner ju med en hel del innan dess. Sitter med frukosten och morgon nyheterna. När jag var yngre såg jag i princip jämt på nyheterna och läste papperstidning minst 5 gånger på vecka. Jag hade sten koll på allt. Nu är de väl si och så med de.

Tycker dagens kvällspress är så otroligt förnedrande och otroligt dålig. Ja, rent ut sagt kass. När man själv har studerat media - så är de ganska svårt att förstå hur dessa personer kan ha fått jobbet. Och sen nyheterna. Vad hände där. Rubriksättningarna!? Ja, jag kan fortsätta i timtal.

Inga kommentarer: