21 december 2011

En onsdag går mot sitt slut

Ännu en dag har gått. Så sitter vi här, två slitna småbarnsföräldrar ;) och funderar på om vi ska ta och sova - så vi orkar upp i morgon. Jag somnar ju ändå inte förens 00. Tyvärr. Vet inte alls varför jag sover som en kratta. Ungen sover ju och karln sover ju - så varför får inte jag sova!? Det är fan de värsta som finns - att sova dåligt och de mina vänner är jag bäst på just nu. Tyvärr. 


Har i alla fall gått från ask/guld/beiget hår till espresso mörkt. Blev lite le på de "ljusa" så körde i en toning. Håret glänser ju i alla fall nu. Innan såg de ut som ett skatbo eller ett näste för katter att para sig i haha så sa min frisör till lika min kusin när jag kom in i förrgår med värsta trasslet. Haha. Så jävla klockren kommentar!  Så nu ser mitt hår lite ut så här. Nä. Jag tänker inte ta kort. 

Inga kommentarer: