15 september 2011

Torsdag


Urk. Hjärtat är lämnad på dagis, jag sitter med huvudvärk samt illamående ( ej gravid) börjar nog bli sjuk, igen. Snark. Svinkallt ute. Vill helst bara sitta inne och dricka Te. Bytte dock pass så imorgon slutar jag 16 ist för 18 vilket är bra. Men idag jobbar jag till 19.30. Dock börjar jag ju 12 så kan ju vila lite innan jag går på jobbet. Hjärtat blir ju hämtad av R som vanligt. Jag har aldrig lämnat honom på dagis och endast hämtat honom en gång. Känner mig små dålig, men jag jobbar ju helt andra tider än de flesta. Men imorgon ska jag både lämna och hämta lillhjärtat. Mys.

Till helgen blir de jobb och de ska bli små skönt faktiskt. Har alltid kul ihop med mina kollegor. Tiden går oftast så fort på jobbet dessutom - så man kommer fort hem till sin älsklingar. Och då blir de mys med god middag, film och massa pussar.

3 kommentarer:

Anette sa...

Det gäller bara att inte ge upp när man väl börjat, även om det känns för tufft. Kroppen vänjer sig snabbt och när man väl kommer in i det är det bara roligt!

i min lilla lilla värld sa...

Men du... Om du nu kan få magrutor där uppe borde du verkligen satsa på plankan. Då kommer hela magen bli full. Me promise

i min lilla lilla värld sa...

Mår du bättre din stackare?