21 september 2011

Hård dag


Huvudvärk delux. VAB imorgon och på fredag. Mötte, konfronterade och grät en skvätt när"trakasseri tjejen" kom förbi. Grät ännu mer - men samtidgt kände jag mig så jävla stark. Tess kom och gav mig en styrkekram. Hjärtat och älskling kom förbi och gav mig glädje. Sen i väg och köpte ny skaljacka (shopping dämpar ångest..duh) och mat för den hungriga magen. Nu sitter jag i soffan grabbarna fajtas om vem som ska somna ;). Ska tvätta bort de lilla sminket som är kvar och antingen ta mig en kvällspromenad eller en cykeltur.. eller städa.

I morgon ny dag, nya möjligheter. Mys med mormor som är ledig. Hoppas på bra väder så vi kan ta en långpromenad. Hjärtat behöver mycket friskluft för att bli frisk. Vårt älskade lilla frö.

1 kommentar:

i min lilla lilla värld sa...

Va? Vad är det för något? Trakasseri tjejen??