20 september 2011

Cykel


Klev upp 08.00 och satte mig cykeln, blev 60min och jag känner mig så nöjd. Sen blev de en smoothie gjord på lätt yougurt, jordnötssmör (utan socker) samt hallon och blåbär. Samt två grova smörgåsar med skinka. Nu håller jag mig till lunchen kl 14.

Nu blir de duschen och sen fixa sig för dagens arbetspass som ger mig ännu mer förbränning i och med att jag gör ca 10.00 steg och har mina Easytones. Så jag kan med gott samvete bara mysa ner mig med mina killar när jag kommer hem från jobbet. Härligt!

3 kommentarer:

Coquina sa...

Vad duktig du är =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling, perfekt för dig som har barn =)

Linda Olsson sa...

Starkt jobbat! :)

Ja det är mysigt med lite tid på tu man hand med barnen. Händer ju inte så ofta att man är ensam med bara den största :)

Kram

i min lilla lilla värld sa...

Grym du e!!! Men du.. Inte behöver du träna sååå länge. det är bättre att du kör intensivt i 1 timme. Ingen vila mellan alla set. Kroppen pallar inte hur mycker som helst. Sen har du ju aktivt jobb dessutom.. Fast jag tycker du är grym som kommer iväg innan jobb ska du veta