28 september 2011

Onsdag

Håret blev helt ok för att ha gått från typ rostbrunt till typ mörkblont, skvätt av orange och guld. Jag ska ta ett kort på de i dag, ute i de fri så får ni kanske se. Har ju tänkt att gå till mellanblont/guld till sommaren och jag tänker vara ute i god tid så håret är i prima kondition tills sommaren. Så idag blir de till att köpa en askblondtoning och en silverinpackning.

Annars då, tankemonstren är allt mindre och jag mår så himla bra. Älskar mitt liv, min familj och vänner. Så mycket kul som kommer hända inom de närmsta veckorna. Jobbar dock dubbelt upp fre-lör denna helg. Trevligt med extra mycket stash i plånboken. Missar ändå inte mycket av min underbara son då mina två andra arbetspass är när han sover. Win win.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt med bra tankar! :)
Det är det som är viktigast, och viktigast är precis det du skriver familj vänner och att man mår bra.
Jag blev dock ledsen idag.
Jag har blivit baktalad med ord jag aldrig sagt.
En som varit mammaledig som jag inte jobbat med förrän nu, hade sagt en sak till sin kompis (som känner min kompis) att jag då redan i vintras, innan jag ens jobbat med hon som var mammaledig, skulle sagt till henne att jag tyckte hon kunde sluta så jag kunde ta hennes plats. Har aldrig sagt så till henne, knappt pratat med henne...varför skulle jag säga det till någon jag inte känner?
Jag minns hon frågade mig när vi var på samma middag om jag var fast anställd. "Nej...men jag trivs och jag skulle gärna vara det"...om det kan kallas personligt mot någon och om det kan vara elakt så undrar jag vad man törs säga högt...jag vet inte vad jag ska säga om jag ska hålla tyst för att det var ett tag sedan eller om jag ska fråga henne vad hon menade med det? Tänk om hon har gått o gapat ut det till våra gemensamma bekanta och folk jag inte känner ÄNNU...vad ger det för bild av mig? Det är svårt att tala ut om det, men det är ändå MIG man pratat om. Man blir lite ledsen. Vad skulle fröken Sophie gjort?

KRAMAR Josse P