24 september 2011

Lördag


Klockan 06.50 slog hjärtat upp sina blå. Så då var de bara för mig att stiga upp. Min älskade fästman fick ligga kvar då han har åkt på en rejäl förkylning. Jag och Charlie har hunnit med att mysa framför tv:n, ätit frukost och mumsat i oss äppelklyftor. Nu drar han fram allt i städskrubben och ja, så får de bli en stund. I dag håller vi oss nog inne, blåser och har sig där ute. Usch.

När hjärtat ska sova middag ska jag ta tag i dagens träning, känner mig så duktig. I går blev de fokus på mage/bål. Blev plankor, sit ups plus lnågra andra magövningar. I dag är de fokus på konditionen så även imorgon. Sen ny vecka med nya mål. Gymmet kommer få minst 3 besök den kommande veckan.

1 kommentar:

i min lilla lilla värld sa...

Bra med träningsmål för den kommande veckan =)