15 november 2010

Trötter

Hjärtat sover så mysigt här brevid mig på soffan. Idag slog han upp sina blå 08.00. Sen välling och mys och lek i soffan i 1,5h innan han somnade igen och som sagt sover än. Idag ska vi bara vara han och jag, mysa, skratta och leka. Sen ska vi ta bussen till mormor och mysa där en stund och så ska dom få vara ifred i en timme så jag får träna lite. Sen middag med R och mys innan hjärtat ska sova för natten. De är vår måndag de. Ska lägga in kort från i helgen så jag kan blogga lite om gårdagens middag hos fina vänner. Med kort. Blir trist annars.

1 kommentar:

Finni - Elliotts morsa sa...

Haha jag älskar kommentarerna jag får.. Meeen, man kan inte vara älskad av alla och om hon mår bättre av att berätta för en främling att denna ser gammal och sliten ut så knock yourself out. Tänker inte ta åt mig :)

Nej, det är inte så kul att gå upp vid fem :P Speciellt inte eftersom jag oftast inte kommer i sng innan tolv numera, men jag lever konstigt nog, haha.

Puss och tack för dom fina orden