19 november 2010

En dag


Gårdagen spenderade vi hemma hos Linda och hennes Lovisa med Moa och Theo och Anna och Ella. Barnen bara växer och växer. Det går så fort. Känns som de var nyss vi satt där i sommar och myste (inga barn som varken lät eller rörde på sig). Sen åkte jag och Charlie ner på stan för att titta på en klocka till min pappa och sen tog vi en kaffe hos Maria på mitt gamla jobb. Sen åkte jag & Maria och tränade i 2 timmar. Träna är så gott för själen.

I dag ska jag och hjärtat mys och leka innan han åker till farmor och farfar och jag åker och tränar och sen jobbar kväll. I helgen är jag helt ledig och de känns fantastiskt skönt. Så vi ska bara mysa i massor. Gå på stan, fika och titta på julpynt. Kramas, skratta och vila.

1 kommentar:

Anonym sa...

Träning är ju såå jävla fint. Önskar att jag själv hade lite mer ork och lite färre barn just nu ;) men dagen kommer när de små flyger ut från boet... Haha :)