17 november 2010

2010.11.17


Dagen. Dagen skulle ha spenderats hemma hos en fin vän. Men de blev förhinder. Charlie traskar runt i sin gåstol och jag hinner då skriva av mig lite här inne. I dag ska han & jag bara vara. Ska i väg och träna sen. Just, ja. Har ju skrivit in mig på Step In. Så kul. Försöker träna 4 dagar i veckan. Med min fina vän Maria. De går super än så länge. Igår vart de 1 timme kondition. I kväll ska jag i väg igen och köra kondition och styrka. Hoppas att jag ska orka/kunna jogga till sommaren. De är mitt mål & några (många) kg mindre. Nog om de. Nu ska jag laga lite lunch till mig själv och sen ska Charlie få sova ute på ballen. I Voksin. Mys.

2 kommentarer:

Finni - Elliotts morsa sa...

Det är faktiskt en heldräkt. Från Mini Rodini. Jätteesöt. http://www.oiidesign.se/designers.php?designerid=18&prodid=1610&colorid=2371

Där har du en länk så ser du hur den ser ut :)

Kramar!

Finni - Elliotts morsa sa...

Haha kunde nästan tänka mig det ;) Elliott har den i 92/98 och det är också stor men det gör inte så mycket eftersom muddarna sitter åt. Den blir lite baggy :P Haha

Kramar