21 november 2010

1. Me myself and I

Hakar på de flesta andra jag läser. Så vi börjar med en liten egotripp.

Sophie. Eller rättare sagt Eva Astrid Sophie. 25 jordsnurr. Cirkus 170 cm över havet. Föddes till lejon och ja, de märks. Egoist, ja visst. Smått galen ibland. Inte blyg. Pratar ofta. Lite för ofta ibland kan jag tycka. Kompenserar de med att jag ofta säger något snällt eller åtminstone något halv intelligent i alla fall.


Har några nära men kära vänner. Mycket hyss, mycket kärlek, många tårar och enormt mycket skratt. Vi delar så fina minnen så de är inte klokt. Har även skapat minnen med min lilla familj såklart. Nu menar jag inte min son och soon to be make.. eller ja inom 10 år i alla fall ska vi ha hunnit gänga oss. Har en mor, en far, en syster och en bror & lite mer där till.

Sist, men absolut de bästa - min fina underbara guldunge Charlie som är så perfekt att man svimmar. Jag är helt objektiv nu. Lovar. Och min underbara fästman Roger. Han som får mig att känna mig som en prinsessa varje dag, han som ger mig precis vad jag vill, han som aldrig blir arg, han som alltid ställer upp. Han som älskar mig villkorslöst varje dag, han som ger mig sovmorgon varje dag fast att de är han som ska på jobbet. Ja drömmen helt enkelt.

Inga kommentarer: