28 november 2010

5. Love


Kärlek. Kärleken. Vad ska man skriva, hur ska man känna. Kärlek har ingen förklaring. Den är irrationell. Kommer och går, men en viss består. Kärleken till mitt barn, min son - min underbara Charlie som är så underbar på alla sätt och vis kommer alltid finnas, alltid växa. Kärleken till min blivande man R hoppas jag kommer bli bara starkare med åren. Hans och min kärlek är en mogen kärlek, inte så impulsiv och "levande" utan välmående och säker. Jag är nöjd med mina två stora kärlekar. Har massa små fina. Ni vet vilka ni är.

1 kommentar:

Nilla sa...

Här har vi snöstorm och okunnig kommun, så vägarna plogas inte utan SALTAS bara!!! Resultat: oframkomlighet! Halvsmälta snödrivor på vägen och folk har inte bytt till vinterdäck än (idioter)... Ska bli skönt att komma upp! Om jag så ska behöva ta med mig en dunk fin-vatten ;)

Igår var det nästan lite läskigt för det blixtrade och åskade i snöstormen... Lite domedagskänsla där :P