17 november 2011

Torsdag

Taget med min nya iphone 4s. Underbar kamera.
Dagarna går här hemma. Ledig fram till på måndag. Och snart första advent! I går klippte jag mig, var på gymmet med Maria. Blev 60 min kondition samt 40min styrketräning. I dag blir de promenad samt middag hemma hos Charlies farfar och farmor. Vi passade på att baka till dom imorse. Blev Äppel & kanelmuffins med Crumble ur Leilas A Pice Of Cake.

Annars så händer de inte super mycket just nu. Ingen snö, ingen kyla. En del jobb och en massa ledighet. Älskar att vi har råd att ha mig "hemma". Jobbar ju 50-60% och de är otroligt skönt. Kan rekommendera de för alla som har råd. Blir att jobba heltid när man väntar nr2 så man får en fin FK sen så kör jag på samma melodi igen.


2 kommentarer:

Angelica sa...

Du gör så jäkla rätt i att inte jobba mer, varför slita ut sig i onödan när man istället kan ta hand om sig själv eller spendera tid med familj och vänner? Och hur i hela friden skulle du ha TID att läsa alla dessa bloggar med ett heltidsjobb??;p

Sophie sa...

Finaste du :) SÅ sant så sant!