30 november 2011

Onsdag


Charlie fick lite ny förvaring i sitt rum. Blev en "fyra" och en "tvåa" av dom populära legobitarna. Han har även önskat sig en "sexa" av mormor i julklapp. Så fina och praktiska. Sen blev de lite nödvändigt från Didriksson, PoP och H&M. PoP kläderna fick jag gratis på min rabattcheck där ifrån. Som ni förstår har vi varit en sväng på stan idag. Men de var på eftermiddagen. På förmiddagen har vi bakat 3 sorters kakor, lekt, badat och sovit och haft utvecklingssamtal på dagis. Man hinner med mycket bara man vill.


I går hann jag med en massa med då jag både jobbade, tog en fika med Andrea, handlade och bakade samt tränade i en timme. Känner mig så effektiv och duktig! Men även jävligt trött och sliten. Tur man är ledig snart igen!


2 kommentarer:

i min lilla lilla värld sa...

Och du har handlat som vanligt ser jag hahaha

Finni - Elliotts morsa sa...

Ja, Cameleonen är ju så jäkla mycket stabilare. Jag gillar Been, men den är fan lite ranglig alltså. Jag vet inte om det är min det är fel på, men man kan absolut inte gå i rask takt för då börjar framhjulen att snurra runt och typ "hacka". Asjobbigt. Utöver det så gillar jag den. Den tar sjukt liten plats i bilen och är asenkel att fälla ihop. Han sitter bra i den rent storleksmässigt, men själva selen är lite konstigt designad. För tajt nere mellan benen och det går inte att justera.

Längtar mest tills dess att man slipper vagnar helt, haha. Men sen kommer väl nästa unge lagom till den tidpunkten :P Hur tänker ni kring ett syskon till Challe?

Kram!!