25 november 2011

Fredag

Nämen är de så att en vecka till har gått och att de redan är fredagskväll och Idol och allt annat tjafs som visas på tvn? Japp. jag och guldklimpen är hemma själv. FF. Japp. Så enkelt är de. Karln i huset är på partaj. De unnar vi honom. Vår älskade. Han är verkligen en "genus-pappa" och jag spelar gärna rollen som "man" - bara för att bevisa att ungen inte kommer få men för livet. Ja menar bara för att mamma är ute och ränner, åker på ensam semester med bästa tjejerna, inte stor handlar, inte lagar så värst mycket mat eller bakar. Blir ju inte ugen helt crazy! Utan allt de där och lite till står R för. Kan jag säga mer än att jag älskar den där karln!? Yes! Vinstlott tjejer!
Så puss på dig världens bästa pappa, fästman, vän och ja människa!

1 kommentar:

Sara sa...

Ja nu har våran lille Pontus kommit :) 12 dagar efter BF, det var riktigt j-kla jobbigt på slutet må jag säga, men när han väl ville ut tog det bra 4½ timme från första värk, 2½ timme på förlossningen :) Han blir 3 månader imorgon.

Hur är allt med er annars då? :)Kram