23 november 2011

Onsdag

Hjärtat o jag i våras

I dag har vi knappt har tagit oss ur soffan. Jag har varit trött i huvudet och seg som bara den. Pga jobbig natt med Charlie och hans hosta. Så jag la mig på soffan i morse och har legat där från och till hela dagen. Hjärtat har härjat runt som vanligt.

Men sen när jag skulle lägga han ute i vagnen så hostade han bara ännu mer så då provade jag lägga honom i sin säng på sitt rum - hör och häpna han sov i 4 timmar innan jag fick väcka honom! Så skönt för honom och i morgon ska vi till doktorn. Så nu hoppas jag dom ger oss några svar på varför hostan aldrig avtar.

Hjärtat ska snart i sängs och R är på Olles och kikar på fotboll och dricker öl med grabbarna. Så jag ska spendera kvällen med plankor, zumba och lite vikter. Jag måste ta tag i mitt liv igen. Trivs inte alls med mig själv just nu! Usch.

1 kommentar:

Maria sa...

Du är vacker som du är Sophie!!!!! Kram