08 september 2009

Tisdag

Sitter i sängen och har avnjutit en god frukost. Funderar på vad jag ska göra först. Städa upp lite här hemma, som måste göras innan jag drar ner på stan. Duscha, fixa och äta lunch. Sen ska jag promenera ner på stan. Blir en lagom promenad på 8km. Sen ska jag fixa några papper och sen vänta på att Maria slutar. Sen blir det middag hos Angelica som sagt.

Imorgon ska jag jobba vid 18, så innan dess blir det promenad till jobbet samt hämta ut packet. Tor-sön har jag inget inplanerat ännu. Men hoppas på att R inte ska jobba så mycket, så vi kan umgås i helgen. Lite trist annars.

Annars har jag några resor som skall göras, hälsa på Lilly i Härnösand - kanske redan nästa vecka. Sen ska vi dra ner till Nadja runt den 25/9, Stockholm kommer bli fantastiskt. Sen ska jag hälsa på Carro och Casper. Så det blir ju lite grann.

Inga kommentarer: