14 september 2009

Ny dag, nya tag

Vaknade runt halv sex i morse, kunde inte somna om förens vid åtta. Sov fram till elva. Så känner mig lite små seg idag. Har dock hunnit med att göra en god lunch samt morotsstavar. Även gjort en jätte god fruktsallad som skall ätas framför Idol ikväll.

Funderar på om jag antingen ska ut och gå i 1 timme eller träna på maskinen. Lutar åt maskinen, för då svettas man bäst och sen kan jag lägga mig i ett mysigt bad och vila. Efter de blir det middag.

Imorgon ska jag ner på stan för några ärenden, sen hem och torka golven, samt dammsuga. På onsdag blir det mer städning så även på torsdag. Vill fixa klart här hemma. Vi har hittat en lägenhet vi är super sugna på så nu är det bara att hålla tummarna. Vill så gärna flytta så vi kan slänga massa saker, och få de större samt mindre möbler. Jag vill ha ganska så minimalistiskt runt mig just nu. Så hoppas på denna lägenhet, jätte fin, fräscha tapeter i vardagsrummet, massagedusch i krom, snyggt kök. Så vi behöver bara byta lite tapeter innan vi flyttar in. Hoppas verkligen. Skulle vara så kul att få möblera om, flytta till större. Blir ju ny soffa, nya hallmöbler om vi inte målar om de vi har och massa annat mys.

Inga kommentarer: