30 september 2009

Onsdag

Igår blev de inte så mycket, åkte ner på stan - mötte upp en vän för en kopp kaffe och snack. Sen kom min sambo och plockade upp mig och så åkte vi till OnOff för att köpa telefonen. R är sjuk, så jag hoppas att jag inte blir de med. Orka vara sjuk. Men i alla fall nu ska de plåtas till bloggen med den nya mobilen! Sen kikade vi på en film innan jag åkte på personalmöte. Så nu ska jag jobba ons-tors-sön. Skönt att ha lite att göra denna vecka. Nästa vecka var det dock inget jobb inplanerat, så jag hoppas att jag kan ta en åkt tur någonstans.

Nu ska jag ta och göra en ansiktsmask, ta ett bad, måla naglarna, raka mig och smörja in mig med något som luktar gott och gör mig mjuk. Så jag får känna mig fin och fräsch. Sen blir det lunch/middag innan jobbet på Teatern ikväll. Kommer nog komma hem ganska sent, så sovmorgon i morgon. På torsdag börjar jag vid 19, så då hinner jag med lite mer kanske. Nu ska jag åter gå till mitt. Hm.. tiden går fort, för fort.

Inga kommentarer: