09 september 2009

Fin dag med vänner

Gårdagen. Mamma kom förbi på en kopp kaffe, sen promenerade vi hem till henne i värmen. Där efter blev det ner på stan för min del. Inhandlade en present till R, för han är världens bästa. Sen hade jag fått tillbaka på en telefonräkning. Så jag köpte mig ett par nya jeans och en tjock stickade tröja att mysa i.

Sen drog jag på jobbet och höll Maria sällsis medans hon städade. Vid 15 kom Angelica. Vi gick och handlade och sen gick vi hem till henne. Väl där började vi med maten som blev en jätte god vegetarisk lasagne samt en seg kladdkaka med grädde och banan. Blev hur bra som helst.

Efter massa prat, körde vi lite Yatzy - Angelica utnänmde sig till Yatzy mästarinna. Vilket iofs hon blev... ;) Sen körde vi lite kort spel och pratade ännu mer. Massa skratt och skvaller. Vart en hur bra kväll som helst. R kom och hämtade mig vid 22.30 tiden. Hemma gjorde vi lite rostade mackor och te och myste till ett avsnitt av Kvarteret Skatan. Men jag somnade på R´s mage efter halva programmet. Trött. Super fin dag.

Inga kommentarer: