04 september 2009

Massor

Hm... Ändrade planer. Mår lite bättre. Så på eftermiddagen ska jag och R åka och köpa en ny kamera till oss. Vill fota massa saker till bloggen och bara fota saker. Så det ska bli kul, sen ska jag mysa framför en film. Fick papprena på arvet idag, så snart blir det klirr i kontot. Ska dock vara ordentlig och inte slösa. Sen så fick min kusin nere i sthlm en liten dotter, så jag ska ut och handla en liten present till lill-tjejen någon dag. Mysigt.

Sitter här annars och lyssnar på musik och funderar på om jag ska köra en yoga pass och lite maskin. Hm. Jag hinner. Så kanske det. Sen så funderar jag på massor av saker, ändrade planer angånde en otroligt viktig sak kring någon. Blir till att välja någon. Funderar på några personer, får se. Funderar ännu på min solsemester, men som Andreá sa, Thailand är onödigt om du bara vill vila och sola. Så kanske blir något annat eller så skippar vi det helt. I sommar ska vi i alla fall åka runt i Sverige och bara må gott. Ska bli så mysigt, ännu bättre är ju att jag inte kommer jobba - på sommaren ska man vara ledig och njuta.

Imorgon ska jag jobba på Folkan och även på Söndag på loppis. Nöjd över det, blir ännu mer klirr i kassan samt något att göra medans R jobbar. Sen så åker ju han bort - så då ska jag fixa med mina kläder, slänga, ge till rödakorset samt sälja. Sen ska jag lägga bort massa kläder i förrådet, ska bli så skönt att få bort saker. Imorgon ska jag även fika med Tess, kika på tapter med R - så fullt upp för mig. Kul, har ju mest varit hemma själv denna vecka.

Inga kommentarer: