13 september 2009

Dåligt

Inte hunnit blogga något. Arbetat lite, shoppat i massor, sovit i mängder. Hälsat på flickorna på jobbet, fikat med mamma på stan, shoppat med R. Men nu ska jag försöka bättra mig. Idag ska vi tvätta, köpa blommor och åka till pappa. Sen laga en god middag, mums.

Imorgon blir det storstädning för min del. Sen bara ta det lugnt, promenera och bara försöka må bra. Resten av veckan ska jag få lite gjort, på fredag ska jag till frisören. Längtar. Helgen bli nog väldigt lugnt, vi ska förmodligen på middag med bror och hans flickvän samt se på bio. Blir trevligt.

1 kommentar:

yasmine sa...

den har redan kommit, min kompis har haft sin 2år funkar kanon.
och hennes vännina har en likadan och vad jag vet håller den med.
Får helt enkelt se när jag börjat rulla med min hehe kraam