28 september 2009

Återigen

Måndag åter igen. Ligger i sängen med värdens huvudvärk, kikar på lite One Tree Hill. Helgen har gått super fort då jag har mesta dels arbetat många timmar per kväll. Igår när jag kom hem hade min underbara sambo städat hela lägenheten, torkat golven, dammsugat, tvättat mattorna. Finast i världen. Efter många om och men, (jag var på otroligt dåligt humör igår, hade inte sovit tillräckligt) så åkte vi väldigt sent ner till Ikea. Skulle egentligen försökt fått med fröken Lilly, men de hanns inte. Lite trist, hade velat träffat henne och Elliot. Men vi hann mest dit och hem igen. Dock hann vi med det vi skulle göra i alla fall, köpa en nya matta, bestick och en ny vardagsrumslampa. Och kikade på soffa, nytt kök till den nya lägenheten m.m. Vi kom hem väldigt sent igår kväll. Kunde inte direkt sova i bilen heller. Så efter den långa dagen åt vi färdigköpt mat från en korvmojje och kikade på Parlamentet. En perfekt avslutning på en lång söndag.

Idag ska jag bara ta de lugnt, skicka en massa ansökningar, fixa papper och bara vara. Hoppas på att träffa Maria och Angelica i veckan, för en lång promenad eller så. Sen en kaffe med Therese. Sen får jag se hur veckan slutar, är slut i kroppen just nu så vill bara vara. Mysa med R så klart.

1 kommentar:

Angelica sa...

Vore jättmysigt att ses något, vi får se vad livet har för planer för oss i veckan :) Kramar