03 september 2009

Gääsp...

Gäsp, inte sovit en blund i natt. Så jäkla trött. Igår var det min sista dag på jobbet, fick stänga själv som vanligt ... snark. Allt gick bra fram till att jag skulle dra ner gallret, då blev det något fel. Så nu är väl det paj och går inte ens att dra upp.. suck. Typiskt mig, sista dagen och så händer något sådant. Så får väl se vad chefen får för spel på mig.. kul. Aja, bara att ta de - slutar ju sen =). Hade ju tänkt jobba nån dag i veckan, men känner att jag varken orkar eller har lust med de. Ingen glädje när man inte får jobba med tjejerna. Så jäkla tråkigt. Så nu ser jag fram emot en höst med mycket motion, mycket tid för vänner och mycket vila och ledighet.

Idag ska jag träffa Andrea på stan för en lång fika med lunch och kanske något gott, sen ska jag hem och sova eftersom jag inte fick mig en blund i natt. Imorgon kanske stan igen men med mamma, vet fortfarande inte om Lilly kommer. Hoppas i alla fall. Nu ska jag fixa mig och sen i väg till doktorn, wish me luck!

Inga kommentarer: