28 september 2009

Funderingar, önskningar - längtan

Funderar skarpt på om jag ska åka på OnOff och köpa en ny mobil. Blir i så fall Sony Ericssons kamera och walkman mobil w995. Kanon kamera på 8,1 mega pixlar, kan ha vanliga hörlurar, stor skärm. Dock är den ganska så dyr, 4500kr kontant och om jag ska köpa den blir det kontan. För vill inte ha något ab som ligger och skräpar. Blev ju aldrig någon digikamera. Vi har ju en super bra canon här hemma. Hm.. får se.

Fixat med kläderna nu så nu ska jag slänga allt som jag inte använder, blir säkert 1 hela Ikea kasse full. Sen så har jag en tygkasse med kläder som jag ska ge bort. Har ju säkert 2-3 jackor som skulle kunna ges bort, men jag orkar inte dra på de och då slänger jag dom hellre. Om någon har en invändning mot detta är det bara att åka hit och plocka på sig.

Vintern kommer bli så fin med R och nu hoppas vi bara på en ny lägenhet. Hittils finns det 5 st 3:or vi kan tänka oss, men egentligen bara en som jag vill ha. Då ska vi lägga nya golv, tapetsera, köpa helt nytt kök, kakel, möbler. Längtar verkligen.

Längtar till massor av saker som snö, jul, vänner långt bort, te och prat, doftljus, värme.

Inga kommentarer: