01 augusti 2011

Tillbaka.


Paus. Jobbar som en tok just nu men snart ledig torsdag och sen sön till sön - längtar! Ska bli så gött med lite extra ledighet. Sen om 3v är jag ledig 4 dagar på en vecka. Så denna månad har man fått fint schema efter denna månads slit. Funderar på om jag ska be om att få jobba 70-80% i höst. Hoppas på att de ska gå. Känner att jag vill vara hemma med hjärtat lite extra.



Vad har hänt då. Har umgåtts väldigt mycket med mina brudar. Druckit vin, drinkar och skrattat i parti och minut. Ätit godis, kikat på film och myst. Gått på Yran, lyssnat på Maggio och The Ark. Ätit god räkmacka med älskling, pussat sönder min go skit till unge. Fått två nya bebisar att mysa med! Hur tur har inte jag!? Snart kommer de två till. Ja, jag vet livet kan inte bli bättre. Eller jo. Snart fyller jag år. Och nu börjar Charlie på dagis och jag kan börja träna igen. Whioo! Så livet är fucking fab just nu!


Imorgon blir de Bridesmaids med brudarna och middag. Hjärtat och R ska till sjukhuset på återkoll om hjärtats astma. På fredag ska han på bvc för att vägas och mätas. Torsdag ska vi på Zoo och på söndag ska vi bara mysa vi 3. På tisdag åker nämligen karln i huset bort på semester med sina polare. Så då är de bara jag och hjärtat i massa dagar. Mys, lek och skratt hoppas vi på i mängder. Älskar min unge så jag trillar av stolen. Mysigaste knubbisen på planeten!

Inga kommentarer: