10 augusti 2011

Charlie Noel Gösta





Ännu en dag av "menlöst varande". Dock har de varit en kanon dag av "menlöst varande". Min lilla kille är snart 1,5 år och ändå så snäll, lättsam, glad och mysig. Social som få och ska upp till allt o alla. Favorit personer på jorden är mormor & farfar. Älskar att pyssla, fixa och trixa. Kan lätt sitta med en nyckel och ett lås i 45min!! Eller öppna plastpåsar med "dragkedja" eller blixtlås.



Älskar skor och gillar att försöka sätta på dom själv. Skrattar för de mesta och till de mesta, speciellt om han är trött. Somnar alltid själv med nappflaskan brevid sig, inget gnäll eller protester. Sover sina 12 innan de dags att vakna och mysa och leka. Gärna själv, på sitt rum, med duplo. Äter helt okej, dock inte så mycket. Sover en gång på dan mellan 2,5-3,5 timme. Gillar att vara uppe sent - men de får han bara ibland om vi har besök. Älskar att pussas o kramas och de älskar vi med. Älskade go skit!

1 kommentar:

i min lilla lilla värld sa...

Äh, tänk inte på vikten gumman. Jag gick aldrig ner mina sista, men nu har jag inte ens gått upp hälften av vad jag gjorde förra gången. Man gör inte om samma misstag hahaha

Ja, vi har namn klart, men det är så klart en hemlis hahaha