24 augusti 2011

Just ja... sen






Ja, jag vet - lovade kort. Men sladden har en viss ung man slarvat bort. Så jag snodde kort från Angelica. Här är lite kort från min födelsedags middag/fika på Maria & Johans torp i söndags. Vi hade en super fin eftermiddag och kväll där. Fick jätte fina presenter från dom, så glad.


Han satt med den där "skovärmaren" i 2timmar! Mammas lilla butterkaka.
I dag har jag haft en underbar dag för mig själv, vart hos frissan, träffat Bill 3 veckor blivit kär, träffade sen Ture 3 veckor och blev kär igen. Åh bebis längtan vart ju inte mindre! Men jag försöker hejda mig så gott de går. Nu blir de jobb i två dagar sen åker

3 kommentarer:

i min lilla lilla värld sa...

Så stor er lille påg blivit...

hahaha Så ni tar det fortfarande lugnt med syskon?

Finni - Elliotts morsa sa...

Just nu går han varje dag 9-15 för att få honom att vänja sig vid miljön. Ser liksom inte meningen med att inte ha honom där nu när han fortfarande är i "inskolningsfasen" även om jag skulle kunna ha honom hemma. När han väl kommit in i en rutin så får vi se hur det blir :) Han kommer vara hemma med min mamma en dag i veckan i alla fall och sen ska jag försöka att inte ha honom mer än 5-6 timmar resterande dagar. Svårt det där. Det är ju absolut inte lika jobbigt för mig eftersom jag vet att han stormtrivs! :) Hur går allt för er?

Kram

i min lilla lilla värld sa...

Så länge du mår bra så tycker jag absolut du ska träna på, men man måste ju även lyssna på sin kropp