20 augusti 2011

Ett tillägg

Om inlägget om förskolan. Jag trivs super med vår förskola, pedagogerna och förskolans lokaler. Det var mest mitt genus"hjärta" som suckade. Charlie får ju vara ute så då är jag nöjd (ja, jag vet lite skenheligt). Jag skulle dock inte vara nöjd om jag hade haft en dotter. Tydligen så hade de varit ute allt fler flickor dagen efter när de var bättre väder enligt min sambo. Men jag anser ändå inte att Barbie är en bra leksak för någon oavsett ålder. Bara en massa skit som kommer med henne. Vem är så dum att dom anser att Barbie är en bra och lärorik leksak för ett barn, hon är ju verkligen en jätte pedagogisk leksak som verkligen hjälper ett barn in i vuxen världen. Tillåt mig skratta. Den där dockan ger verkligen jätte bra och sunda värderingar genom hennes kropp, livsstil och utseende. Igen skrattar jag. Samma sak med alla jävla actionfigurer, superhjältar och annat rat. Nej tack!

1 kommentar:

Nilla sa...

Grattis!!